sobota, 23 lipca 2011

Mam malo kasy -.- (Do lovely girl9 )

Sluchajcie mam malo kasy iteraz to udowadniam !
 A teraz pokaze wam nasza rozmowe na czacie -.- 
  NIGDY nie dziel się swoim numerem telefonu

hej kupisz mi z listy zyczen white wedding bede miala slub
Me    : nie mam kasy
lovely girl9: a ile masz
Me    : iles
lovely girl9: zabace
lovely girl9: masz duzo co klamiesz
Me    : No ile mam ?
lovely girl9: 13444 tam pisze w szczeguly
Me    : Jak bys nie wiedziala to tam pisze ile wydalam ! Ale nawet jesli tyle mam to i tak ci nie wysle , Mozesz sobie kupic
Me    : kase
Me    : -.-
Me    : A jak tak chcesz wiedziec to 290 -.-'
lovely girl9: ale ja nie mam kasy
lovely girl9: mam malo
Me    : Ja tez ! To tTo sobie sama kupuj
woj slub , !
lovely girl9: wiesz co wredna jestesz to dlatego nie massz chlopaka
Me    : Mam ci udowodnic , ze nie mam kasy ?!
Me    : Zaraz , juz robie zdjecie dodam je na bloga i sie przekonasz ! -.-

I niekupi ci tej sukinki na slub ! -.-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz