wtorek, 21 czerwca 2011

Kurna mac -,-

Przestancie do mnie pisac te maile  : ,,mam pytanko, mozesz to skopiowac i rozsylac znajomym? mysle, ze to cie tez zainteresuje:

Kler$ wpadla na pomysl Dnia VIP'a. Czyli wszyscy przez jeden dzien mieliby VIP'a. Oczywiscie dizen VIP'a nie móglby byc codziennie tylko np. raz w miesiacu.
Podpisujcie sie pod tym postem. Moze jakos przekonamy Admin i moderatorke ze bylaby to dobra reklama msp i VIP'a, a poza tym frajda dla wszystkich ;P.

Róbcie posty o tym pomysle, tak, zeby w koncu przekonac moderatorów ;) . Mozemy zasmiecic nawet cale forum tymi reklamami.

Tylko pamietajcie - Kler$ na to wpadla. W post
ach wspomnijcie, ze ona miala jako pierwsza taki pomysl.

MAM NADZIEJE, ZE SIE UDA


A ja mam nadzieje ze sie nie uda ! -.- Ten pomysl nie wypali !!!!!!!!!  
Nie potrzebnie to kopiujecie !!!!  -,-  

Bye ;** 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz